Picknick, sol och glädje

Idag steg jag upp i ottan för att ta mig till jobbet. Det var underbart att gå ut genom lägenhetens ytterdörr idag. Ingen jacka, ingen tjocktröja, bara linne och korta byxor. Toppen start på dagen, en sån känsla som man nästan kan leva på hela dagen. I allafall gör jag det än så länge. Idag fick jag veta att det blir en träningsutbildning för min del till helgen, i Göteborg :D Hastigt men såå kul! Även det toppade dagen rejält och jag ser verkligen emot helgen :-)

Jag hade planerat en picknick till lunch idag, i flera dagar har jag planerat... F följde så snällt med, så vi gick till tåget för att ta oss till ett ställe som jag visste var fint. När väl klockan slår avgång så börjar högtalaren att prata: "Tåget med avgångstid 12.10 är inställt". Typiskt. Jaja, jag var fortfarande energiladdad från solen så lite snabb besvikelse övergick till en låååång promenad med picknick i närheten. Menyn bestod av: Grillad kyckling och en vacker å att titta.


Den smaskiga lunchen, perfekt färdigmat
att ha med på picknick.


Ibland är det svårt att välja väg, men idag blev valen rätt.


Nu ska jag förbereda hjärnan och överösa den med helgens koreografier.
Vem sa något om att sommarn är lugn?


Kommentarer
Postat av: Mia

Se där, ett passande bloggnamn till en blogg som kommer att följas!! :D

Kul att du ska på utbildning i helgen :) Vad är det för inriktning denna gång?

Kramar!

2011-08-03 @ 22:10:33
URL: http://www.metrobloggen.se/MiaBrobeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0