Nu är det jul igen


Bild hittad här


Nu är vi inne på sista veckan innan jul. Till och med 4:e advent har rusat förbi, och lyste med sin frånvaro.
Jag har knappt lagt märke till att det är jul, förutom förra helgen, då allt bakande och julmusik bidrog till fin julstämning. Nu går vi också in i sista skolveckan innan jul. Kör stenhårt fram till torsdag, ska hinna med en gympaexamination och en praktisk examination tills dess. Om bara motivationen till den senare skulle kunna ta och infinna sig, jag får nog leta upp den idag. Kanske jag hittar den under dagens sista resurstimme?

Igår kväll stannade jag kvar en låååång stund på gymmet efter att jag slutat jobba. För att fly från skolan? :P
Det blev iallafall några härliga timmar med spinning, gympa och CX :)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0