11-11-11

Dagen jag kommer minnas som konstig...

Dagen började hyfsat bra med sovmorgon, utvilad, och en dunder-tenta-uppladdnings-frukost på det:


Misslyckad tentauppladdning?

Jag körde på att 'det jag inte har lärt mig fram till nu kommer jag inte att lära mig idag'. Så jag planerade att inte alls öppna böckerna innan tentan som började klockan 14 (!). Jag började ändå snurra och titta upp saker hit och dit. Drog mig ut på en löprunda för att inte kunna grubbla mer över tentan. Saker kom upp i huvudet ändå som jag var tvungen att kolla upp när jag kom hem. När väl tentan började så blev det lite kaos i huvudet... Inte alls som jag trodde.. Jag har en stark känsla av att det här var min sämsta tenta någonsin... Mest för att jag missuppfattade vissa frågor.. Direkt efteråt kom jag ju såklart på det. Suck.

Alltså 11-11-11; dagen som inte gick något vidare.


Kommentarer
Postat av: Tess

Mums frukost!

2011-11-15 @ 19:50:06
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0