Äntligen första


CXworx från lesmills

Ikväll var det äntligen dags för premiären för CXWORX på gymmet. Det kom mycket deltagare och jag hoppas att alla tycker det är lika roligt som jag gör. Halvtimmen går snabbt och musiken är riktigt peppande!

I skolan kör vi hårt redan från början; lär dig hela metabolismen av näringsämnen på en vecka ungefär.
Det är intressant men tempot är som vanligt högt. Hela den här terminen kommer ägnas åt fysiologi, släng in lite träningslära på det och där har vi min höst. Jag tror det blir intressant och spännande, det är områden som passar mig bra och som jag gillar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! Gick det bra?:)

2011-08-31 @ 23:01:20
Postat av: Linda

Ja, det gjorde det :) Det var roligt! Hur går det med all träning?

2011-08-31 @ 23:10:24
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0