Effektiv träning

Efter en hel dag i en träningssal är både kropp och knopp trött. Och full med kunskap och inspiration på samma gång. Jag har aldrig svettats så mycket på så kort tid som när jag kör detta korta, intensiva 30 minuters pass. Bortsett från brottningsträning ;-) Det är utmanande och inspirerande att köra detta pass då man aktiverar musklerna i stort sett hela tiden och hela tiden kan utmana sig själv. I dag har vi kört i genom det flera gånger, alla fick även varsin del att instruera. I morgon på morgonen drar det igång igen, det blir spännande att se var träningsvärken har tagit plats då. Höft, lår, mage, rygg, axlar?


En fredagskväll i Göteborg

Vackert

 

Jag vet inte vad jag hade gjort utan min telefon, det vackra vädret och Göteborgs gångvänliga gator igårkväll. Jag bestämde mig nämligen att gå de 40 minutrarna det tog att gå från stationen till hotellet. GPS-en i telefonen visade exakt väg, fredagens +.
Fredagens minus var att jag upptäckte att jag bokade hotell på fel sida av stan då ja missuppfattat var utbildningen skulle hållas... Tur att jag kollade upp det under kvällen. Magkänsla? Nästa gång ska jag vara extra noga när jag bokar. Man lär sig av sin felsteg.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med utmaningar och givande träning!! Tummen upp för det!:)

Hur är det med träningsvärken idag?;)

Halvmaran väntar nog ett tag till, men är sugen på ett långlopp iaf! :)

2011-08-07 @ 10:09:28
URL: http://www.metrobloggen.se/MiaBrobeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0