Go-frukost

Det blev en svettig dag även igår :) Vi körde igenom passet ett par gånger och finslipade tekniken. Vilken oerhörd skillnad på hur man använder rätt muskler och kan ta ut sig maximalt genom lite finslipning i teknikutförandet. Jag är nöjd med helgen!


fiber frukost.

Frukosten idag blev en riktig fiber-bomb. Jag laddade på med kikärtsröra, vaniljyoghurt med kesella och en massa smarriga frukter som persika, päron och banan. På toppen av det hela strödde jag över linfrön, solroskärnor och kokosflingor. Jag älskar frukost, helt klart favoritmålet.

Nu under eftermidaggen har jag laddat på igen, denna gång med en frysta-björnbärs-kesella-banan-yoghurt-kräm. Vilket innebär en ihopmix av dessa ingredienser till en slags mjukglass. Mums för bärmix! Nu är jag redo för kvällens zumba och body attack! :)


C-vitaminbär



Kommentarer
Postat av: Enelie

skön blogg (:

2011-08-15 @ 08:39:32
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket :)

2011-08-15 @ 17:20:06
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0