Hektiska måndagar

Måndag är nog den dag då många har sin "nystart". Handla för hela veckan, börja träna, nya tag i skolan osv.

Farten är på topp. Oavsett om det är på tåget, på Skånetrafikens kundcenter, i kassan på Ica eller på gymmet.
Allt detta har jag upplevt idag, hektsikt från klockan 07.00 imorse då jag klev på tåget, fram till nu 21.00 då jag slutade på gymmet. Jag tror ävern att ALLA studenter har gjort ett besök på något av Skånetrafikens kundcenter idag, 69 stycken före mig i kön, och 45 minuter senare hade jag fått mitt terminskort. Lite extra fart på tillvaron var det också idag då både skolan och gymmet påbörjade sitt höstschema. Jag hoppas alla människor som var på gymmet ikväll är lika flitiga hela hösten. Det är kul att se så många glada personer som ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0