Inspiration


The Convention, klicka på bilden för mer info


Alldeles nyss gjorde jag något fantastikst, jag anmälde mig till The Covention.
Det är ett konvent en dag i Göteborg med massor av inspirerande klasser.

Tidigare i år var jag och några av mina gruppträningskollegor på Nike konventet, the Nike Blast, och det var bland det bästa och roligaste jag gjort. Sådan mjölksyra som sprudlade i benen att man knappt kan förklara hur det känns, det är värt att uppleva själv. Om man väljer klasserna som bidrar till denna syra vill säga. Träningvärken kom bara någon timme efter passen och gjorde sig påmind dagarna efter bara man tänkte tillbaka på klasserna. Inspirerad, överlycklig och full med mental-energi levde jag på en slags mental belåtenhet hela veckan efter. Det var verkligen en upplevelse! Jag kan jämföra det konventet med en tuff brottningstävling under en helg. Ungefär samma känsla i kroppen.

Det är sådana dagar som piggar upp i höstmörkret och vinterdvalan och tillför mer energi. Jag får tacka för tipset om detta konvent!

Kommentarer
Postat av: Anna (orka mera)

Vad roligt att du anmälde dig! Vi kommer att få en kanondag!!!

2011-08-14 @ 20:24:19
URL: http://blogg.piggelina.se
Postat av: Linda

Ja verkligen Anna! Kul att ha något att se fram emot. Jag längtar redan.

2011-08-14 @ 20:56:37
URL: http://lindaifarten.blogg.se/
Postat av: sandra

härligt :D

2011-08-15 @ 00:33:22
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0