Intervall-skurar


Dagen har innehållit ett stort antal "intervall-skurar", som vi så fint kallade det på gymmet. Ösregn i 5 minuter varvat med 5 minuters sol och uppehåll. Vädret tycks åtminstonde ha inspirerats av mina intervaller som innebär att ge allt under en kortare tid och sedan vila lika länge. Utmaningen då jag var ute idag var alltså att försöka pricka in de regnfria uppehållen, vilket jag konstigt nog lyckades med. Hela dagen. Jag har ändå varit ute en del, men inte en enda droppe har träffat mig. Tack för det. Det är i princip vad min "ansträngning" bestått av de senaste två dagarna då både jobb och skola tagit stor del av min tid och träningen fått stå tillbaka. Ändring på det imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Anna (orka mera)

Då lyckades du bättre än jag. Jag var genomblöt när jag kom hem efter mötet :(

2011-08-30 @ 23:03:05
URL: http://blogg.piggelina.se
Postat av: Linda

Åhh :( men det var nog också enda gången jag lyckats med att inte pricka in någon!

2011-08-31 @ 12:59:21
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0