Kvällsintervaller

Tidigare idag trodde jag vädret hade bestämt sig för att försätta hela samhället under en vattenyta så jag bestämde mig för att skippa löpningen och ta det imorrn istället. Men icke, vädret gjorde en helomvändning och det fanns därmed inga ursäkter för att skjuta upp passet.

Jag är mer en morgon/förmiddags människa och vill gärna göra bort mina löppass så tidigt under dagen som möjligt. Dels för att om vädret är bra så är det lika att passa på att ge sig ut eftersom det kan slå om till katastrof fortare än att man hinner ta på sig träningskläderna. Och dels för att då har jag så himla mycket energi under resten av dagen.

Idag är jag däremot glad över att jag väntade ända till efter sju. Det var varmt, vindstilla (läs: mindre blåsigt) och underbart ute! Kvälls-sol och en hel del kvällstränande personer mötte mig i min träning. Denna kväll fick mig definitivt att överväga kvällslöpning igen.

Jobbigt var det, intervaller igen. Puuh! Men jag gillar ju intervaller ;) Kändes faktiskt bra idag även om mjölksyran gjorde sig påmind i slutet av varje intervall. Det vackra vädret gjorde sitt, och vi teamade ganska bra ikväll (för en gång skull).


Mina favoritdojjor snordes på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 10:13:12
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul :) Hej på dig också.

2011-08-18 @ 10:20:54
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0