Premiär


En hel del nyheter dyker upp på schemat

Efter jag hade jobbat klart idag
stannade jag kvar två timmar extra på gymmet för att köra igenom mina klasser inför premmiärveckan som börjar på måndag. På onsdag kör jag, först premiär av CXWORX och sedan spinning 55 minuter på det. CXWORX måste vara ett av de passen jag gillar allra bäst. På endast 30 minuter får kroppen sig en ordentlig genomkörare samtidigt som det är himla skoj. Passet är utvecklat av Les Mills där fokus ligger på core samtidigt som övriga kroppen också får sig en omgång. Att ha förberett sig till detta pass har bara varit roligt, och en del ömmande muskler. På måndag börjar också skolan. Det kommer vara full fart på den här hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0