Träningsblogg

Första inlägget. Just nu ser jag fram emot att blogga. Att skriva lite om mina tankar och funderingar. Det kommer mestadels handla om träning, det jag brinner för och verkligen älskar. Som bloggnamnet antyder så är jag en hel del i farten. Om inte långa sträckor som upp till vackra norr så åtminstonde de fem minutrarna jag har till gymmet, på mina plågsamt-sköna löprundor eller de få minutrarna det tar att ta sig till en annan stad med tåget. Jag måste erkänna att de två inriktade mot fysisk aktivitet är mest troligt.

Jag kan säga att det var en hel vetenskap att bara få bloggen att se lite fin ut, eller som någon sa till mig en gång SBT (=skit bakom tangenterna). Själv vill jag nog säga; fel på systemet!

Nu har en ny månad påbörjats och ännu en julimånad kan läggas åt sidan. Här nere i Skåne kan jag väl säga att juli månad inte var speciellt somrig. Eller till och från. Inte för att jag ändå hade haft så mycket tid till att spendera utomhus. Min juli månad har i stort sett spenderats i ett gym, både jobb och träning. Men jag klagar absolut inte, I like it! Jag kom på mig själv med att ha satt mig i hårdträning hela juli. Olika träningsformer som löpning, bodypump, core, konditionsmaskiner, kettlebells, funktionell träning i högsta grad! Mest mjölksyra har definitivt body pumpen bjudit på, tack för det. Mest flås, löpningen. Variationen har också gjorde det himla skoj!

Så där, det kommer en dag imorgon också. Och jag fick iallafall ihop till ett första inlägg :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0