Vardagslyx

30 minuters instruerande av core inledde dagen. Effektivt, snabbt, uppiggande pass. Tröttheten som jag kände då jag steg upp var som bortblåst efter de snabba 30-minutrarna.  Efter passet, som förövrigt satte en rejäl färgklick på den gråa morgonen, bestämde jag mig för att pigga upp dagen ytterligare. En tur förbi coop och sen var det bara att ta fram mixern i köket. Jordgubbs-mjölk-shake och en rejäl dos med vitamin C och D blev resultatet. Hur god som helst!


Jordgubbs-mjölk-shake

Den underbara drinken, extra pimpad med rosa sugrör

  • Mycket, frysta jordgubbar
  • 1 banan
  • 5 dl mjölk
  • 1 dl bäryoghurt
  • 1 tsk vaniljpulver
Mixa ihop allt i en mixer! Ta-daa! Färdig att dricka.
Och hur länge tog det att tillveka den? 2 minuter?


Kommentarer
Postat av: E ;)

Gott-is ;)

2011-08-06 @ 22:27:18
Postat av: Linda

Verkligen ;) mums!

2011-08-13 @ 08:40:21
URL: http://lindaifarten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

oh vad gott :)

2011-08-16 @ 15:05:14
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0