Weekend utomlands

Morgonspinningen och coren gjorde mig pigg för tillfället, en timme efteråt var jag trött igen.
Under resan till grannlandet Danmark passade jag på att vila ögonlocken lite.

När vi kom fram blev vi serverade en god dansk lunch, sedan bar det vidare för lite massage. Jag älskar massage, det är bland det bästa som finns!

Efter massagen var jag helt yr i bollen. Anledningen till att man blir lugnt och avslappnad under och efter massage är på grund av ett hormon, oxytocin, som utsöndras och skapar skapar en 'lugn-och-ro' känsla i kroppen.

Det blev hårdkörning på gymmet igår med ett boll pass, ett spinning och ett Body Pump. När jag kom hem på kvällen var jag lagom trött ;)

Den här helgen ägnas åt avkoppling och till att ladda de mentala batterierna. Om lite mer än en vecka är det åter dags att ta fram skolböckerna. Hösten kommer bli fullspäckad med både skola, jobba och instruera klasser.
Men det ser jag fram emot!


Det är viktigt att ta en paus ibland och ladda sina batterier.

Hur laddar du dina batterier?

Kommentarer
Postat av: Sara K

Kul att du läser till sjukgymnast Linda! :) grym blogg också! Såg att du skulle till göteborg, hör gärna av dig om du får tid över! Kram

2011-08-19 @ 22:44:43
Postat av: Linda

Hej Sara. Är allt bra med dig? Jag har redan varit i Göteborg, för två veckor sen, men om jag ska dit i gen hör jag av mig! Kram

2011-08-20 @ 16:21:15
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0