Gympa-konvent

Idag hade vi andra gympa examinationsdagen i skolan. Första hade vi förra fredagen. Fyra gympapass har vi jobbat oss igenom idag, över 3 timmar. Alla var jätte duktiga och inspirerande, det var riktigt skoj! Det kändes som ett litet klass-konvent :) Min examination väntar på onsdag följt av en annan praktisk examination på torsdag. Sista dagarna nu innan ett välbehövligt "jullov". För övrigt har jag börjat fastna för zumba och body combat vilket jag aldrig trodde skulle hända. Måste nog bero på att jag gav båda träningsformerna några chanser utan att ge upp. Det är jag glad för! Vilket bevisar att även om man tror att man aldrig kommer kunna en specifik grej, så fixar man det med lite övning och envishet. Det tror jag många i min klass har upptäck i samband med den här gympa-hösten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0