Händelserik vecka

Förra veckan var lång och det hann hända mycket.

Jag var i skolan varje dag för att färdighetsträna till våran praktiska examination som vi skulle ha under torsdagen. Motivationen var på minus men jag försökte ändå kämpa på sista dagarna innan jul. På onsdagen hade vi redovisning av vårt gympapass, vilket gick riktigt bra. Torsdagen blev en dag av väntan då jag och tre stycken till hamnade i sista examinationsgruppen. Nervöst. Den gick trots allt bra och äntligen tid för lite julledigt :D 

Julhelgen var lugn och skön. Återhämtning till max med god mat, noll måsten och lite löpning. Jag fick också några fina julklappar, tack så mycket!


Fin levande gran med levande ljus.

Det känns som att jag fått ny motivation till att träna löpning igen. Detta efter att ha utfört ett härligt backpass med en klasskamrat.  Passet bidrog till leriga skor och ett leende på läpparna. Tack för det! :) Nu vill jag anmäla mig till något lopp under våren för att hålla gnistan uppe lite extra. Jag behöver något mål som triggar igång mig.


Så här såg mina skor ut efter backpasset i St Hans Backar.


Jag hoppas att ni alla har haft en fin och mysig jul!  
Nu ser jag fram emot att åka upp till Gällivare och träffa min familj och mina vänner.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0