Julbak


Juliga sconeslängder innehållande allt möjligt; pepparkakskrydda, mandelmassa, morötter...

Oj, det tar sig. Lite mer julkänsla efter baket då det doftar gott med mandelmassa och pepparkakskryddor i hela köket. Nu är det ju faktiskt snart jul...

Fullt ös med att lära in två träningspass idag, gympa till på fredag och CX till på lördag. Jag tror jag körde på 2,5 timmar. Tiden gick iallafall snabbt och jag fick även sällskap en liten stund. Igår tog massagekursen slut, både skönt och lite tråkigt. Nu har min kropp ställt in sig på att få tre timmars massage varje dag så hur ska den nu reagera? Nu väntar 20 timmars massagepraktik, jag gjorde första idag... alltid en början!:)

Kommentarer
Postat av: birgitta

jag ställer gärna upp med min kropp. baa att hugga i :)

2011-12-09 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0