Massage i dagarna 2

Då har jag och resten av klasskamraterna som valt att gå massagekursen slutfört dag 2. Lördag och söndag har innehållit två intensiva massagedagar med 6-7 timmar praktiskt lärande per dag. Dessa två dagar har verkligen gått fort. Det har varit väldigt skoj och jag har lärt mig massor, samtidigt som jag har fått lika mycket massage som jag har gett. Gissa om kroppen känner sig avslappnad. Totalt ca 5 timmar liggandes på en massagebänk och få massage under de två dagarna :) Hela eftemiddagen/kvällen igår, och även idag, har jag känt mig sömnig, trött och med ett oerhört välmående i kroppen. Nu väntar ytterligare två intensiva dagar med fullspäckad skola och de resterande massagetimmarna på kvällarna.



Jag hittade denna passande bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0