Höst och saknad

Jag kom precis in från en lång promenad i det vackra höstvädret. Då var det ljust, men nu (20 minuter senare?) är det nästan mörkt.. Det växlar verkligen fort nu. Samtidigt blev det en lång pratstund med min mamma. Jag saknar er där uppe i norr ♥


Vackert höstväder i Skåneland.


Skönt med en promenad ute, frisk luft i hjärnan och "renade" tankar. Det var längesen jag gick ut för att "bara gå". Men nu när halsen mår som den mår så var det faktiskt skönt att bara strosa runt, runt. Avslappnande. Under den rundan jag gick mötte jag samma löpare 3 (!) gånger. Det gick i en väldans fart och jag blev väldigt sugen!


Nu tänder jag lite ljus och tar en kopp te för att bota eventuell höstdepp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0