Trevligt sällskap och god mat

.... så kan man beskriva hela min helg. Jag har haft riktigt trevligt med underbar människor, och "knytis"-middag både lördag och söndag.

I lördags var det gymgänget, TIME-teamet. Middag, lekar och skoj stod på schemat hela kvällen. Alla hade lagat något gott att ta med, temat verkade vara kyckling ;) Min uppgift var att fixa salladen, här är ingredienderna som inhandlades under lördagen. Jag hade faktiskt med ALLT i salladen + någon ingrediens till:

Sallad är inte alltid det enklaste att slänga ihop

Igår var det middag igen, hos två fina systrar, tackar så mycket för kladdkakan och vill ha recept! ;)
Jag har med andra ord haft en sån där helg som laddar upp det mentala, nu går jag snart in i en tenta period igen.....

Just det, sprang för övrig ett av mina tyngsta löppass i lördags; benen ville inte men det ville jag, så dom fick allt stå ut! Då drar vi igång denna veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0