Kom-och-prova-på-så-mycket-du-vill-helg

Det var precis det man kunde göra på gymmet denna helg. Prova på så många pass man bara ville och orkade. Totalt 16 pass under helgen, typiskt att jag själv inte kunde delta på dessa pass. Jag hade en toppenhelg ändå med så många glada och härliga människor som sprider så mycket glädje omkring sig. Denna glädje och kämpar-anda fick jag ändå ta liten del av även i träningssalen då jag höll i två CXWORX-pass. Den glada och energifyllda stämningen som jag inte upplevde i salen fick jag uppleva utanför då alla hade genomfört sina pass. Jag är riktigt imponerad av alla som är så fllitiga med sin träning, det syns verkligen att de har riktigt skoj, vilket är huvudsaken!

Idag var det fullt ös många stunder vilket var jätte kul. I slutet av dagen kunde man prova på ruffie, en kampsportsinspirerane träningsform som bland annat har inspiration från brottningsträning. Jag var väldigt sugen på att testa på detta pass, men det fanns inte en chans att hinna detta eftersom det var högtryck i receptionen. En annan gång! Nu väntar en ny vecka, spännande att se vad den har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Mia

Tummen upp för Öppet Hus och Ruffie!!

2011-09-16 @ 06:37:23
URL: http://www.metrobloggen.se/MiaBrobeck
Postat av: Linda

Jag ville också prova, jag hann ju inte ens kika :p

2011-09-16 @ 17:25:09
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0