Kvällens humörtopp

Spinning idag igen. De senaste dagarnas spinningpass har varit välbehövliga för mig. Humöret har varit på topp efter varje pass, kroppen har fått sig en rejäl dos endorfiner som knappt har hunnit försvinna mellan passen. Jag har kunnat släppa allt runt omkring, kunnat gå in i mig själv och bara köra på till riktigt bra musik. För det har det varit, alla tre dagarna. Idag stod pulsspinning på schemat, det var skoj att följa sin puls genom passet och kunna styra ansträngningen genom att ligga i rätt pulszon. Spinningpasset toppades med 30 minuters core, som verkligen fick det att bränna i mage, rygg och rumpa. Benen var lite trötta innan passen, efter de senaste dagarnas omgångar, men det tänkte jag inte längre på då jag kom in på gymmet. Den miljön har en magisk inverkan på mig.

Nu är mitt huvud fulladdat med ny energi igen. Bra start på veckan.
Att göra något som man mår bra av, trivs med och tycker är skitskoj är det bästa sättet att ladda psyket på!
Det gäller bara att hitta vad som är sin grej, de senaste dagarna är det spinningen som gett mig den där härliga känslan i kropp och knopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0