Run-for-fun


Pigg löpare

Run-for-fun. Det är lite av mitt motto när jag är ute och löptränar. Sen kan jag ju fråga mig själv: är det verkligen lika roligt varje gång? Svaret är nej. Däremot känns det förbaskat bra efter varje träningspass ute i löpspåret. Speciellt efter de där rundorna som kanske inte alls är roliga att utföra just då; som stenhårda intervaller eller plågsamma tempopass i jämn fart. Det känns bra att ha klarat av passen, jag känner mig stark och envis, samtidigt som jag aldrig slutar förvånas över vad kroppen har för förutsättningar. Det är spännande.

Idag åker jag till Stockholm. Imorgon är det dags att springa tjejmilen. Jag hoppas det blir fint väder och jag kan slå min tid från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0