Botemedlet mot bottendagar

Det händer inte alls ofta att jag har riktiga skitdagar, då allt bara känns botten. Fredag var en sån dag, det var som att all motivation till allt försvann bara genom ett knäpp med fingrarna.


En sån dag då jag egentligen skulle behövt en rejäl dos med endorfiner, men då jag konstigt nog inte ens hade lust till träning. Hör och häpna! Då är något fel?!


Gårdagen kändes bättre, då startade jag dagen med ett flummigt gympass med en fin vän. Det kändes som vi mest flamsade runt, men på nåt sätt kändes det härligt även om jag är en struktur-människa ;)


Lördagen fortsatte med en liten utflykt och en lång promenad i sällskap med några av dem som jag trivs himla bra med!


Idag fick jag till ett löppass, även om jag egentligen inte var speciellt sugen. Är jag sjuk?!? Jag tackar iallafall mig själv för att jag till slut tog mig ut. Tanken var att det skulle bli en kort lugn runda, men när benen började dra iväg var det bara att hänga med. Ca 20 minuter i högt tempo i det vackra vädret och endorfinnivån var på topp. Det behövde jag.


Fantastiskt hur mycket endast 20 minuter kan göra för humöret!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är helt ok med bottendagar ibland Linda, bara de inte kommer många på rad!

Tack för igår min fina vän!:)

2012-04-15 @ 19:49:20
URL: http://miabrobeck.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv Mia! Lika trevligt som vanligt :)

2012-04-15 @ 22:01:37
URL: http://lindaifarten.blogg.se/
Postat av: birgitta larsson

alla har vi dåliga dagar. Tror det är tack vare dom man kan upskatta de fina händelserna och dagarna. Kram mamma

2012-04-16 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0