Slut på påsk

Så var påsken slut för detta år.
Årets påsk har varit lång och härlig :)
Det har blivit mycket träning, goda middagar, trevligt sällskap, jobb och
även uppladdning inför sista månaderna innan sommaren.


I dag testade jag på gymmets senaste nyhet: SH'Bam.
Ett danspass med enkla steg, glädje och hitlåtar. Skoj, och bra för mig som
är lite ny i dansvärlden ;)


Ett annat söndagspåhitt blev hemmagjorda müslibars/kakor.
Första gången jag testade göra det.
Det gick snabbt och var enkelt så det var inte sista gången.


Blanda ihop nötter, gryn, frön, kokos, russin, gojibär, kanel och en äggvita.
Klicka ut på bakplåtspapper och grädda i 100 grader ca 40 minuter. För att lyxa
till det lite extra penslade jag botten med mörk choklad när de svalnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0