Klippan Lady Open

Den här helgen har det tävlats i brottning, den årliga upplagan av Klippan Lady Open.
I går åkte jag dit för att titta när mina grymt duktiga gamla klubbkompisar tävlade.
Tävling i dagarna två och en mini weekend i Klippan. Det var skoj att träffa tjejerna och
att titta på tuffa matcher med hög internationell kvalitét.


I väntan på finalerna


Guld till
Henna, Guld till Sofia & brons till Jenny!

GRATTIS tjejer!
Även bra jobbat av alla andra svenska tjejer! Kul att se hur bra det går :)

För 10(!) år sedan var jag med i Klippan Lady Open för första gången. Då vägde jag 38 kg
och det slutade med ett guld. Det är lite skrämmande att man kan börja prata 10-tal år...
huuuh, även jag börjar komma till åren ;)

Jag tittade lite på gamla bilder, och så här såg det faktiskt för 6 år sedan,
det var dock inte i senior... men ändå ;)

 


Henna, jag, Sandra och Sofia efter tävlingen 2005.
Jag kommer ihåg att vi bodde på ett ruckel, men vad gjorde väl det?!



Tack för denna helgen allihop!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ja herregud 10(!!!!!) år, det är ju helt sjukt :P

2012-02-19 @ 21:03:07
Postat av: Linda

Jag vet, trodde aldrig jag skulle börja prata tio år tillbaka ;)

2012-02-23 @ 21:36:37
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0