Att glädja någon annan

Jag julpyntar, och gör mamma glad.
Egentligen är jag en sån som inte alls är mycket för att julpynta. Visst, det är jäätte mysigt och jätte fint, men någon annan får gärna göra det. Min mamma säger alltid att jag åtminstone måste ha en julstjärna, så det tar jag fram för hennes skull. Och ja, jag kan väl erkänna att det blev en hel del mysigare här nu.

Kvällen avslutades med intervaller på "staknings maskinen". Ett kort, effektivt och härligt pass. Det var jag och två andra på gymmet, så vill man ha nästan hela gymmet för sig själv ska man träna efter kl 21.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: birgitta

det blev jättemysigt, och lite julkänsla är inte helt fel.

ha en bra dag.

//Birgitta

2011-12-04 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0