Fullt ös, medvets...?

Tenta hit, tenta dit, gympa hit, CX dit, massage, tenta igen, praktik, praktik igen, osv...

Hösten har rusat fram med hur mycket som helst att göra. Stundtals jobbig, men samtidigt väldigt spännande och lärorikt. Jag känner att allt betas av eftersom, snart börjar jag skymta jul och någon veckas ledighet. Men att det är första advent på söndag har jag helt missat, eller förträngt? Oj, vart tog månaderna efter sommaren vägen?

Senaste veckorna har jag och mitt gympateam satt ihop ett gympa pass, vilket har varit ett rejält pussel och pysslande, både med att hitta på passande övningar samt rita gubbar till varje rörelse. Det är skönt att det börjar bli färdigt nu. 

Min kompis Henna beskrev hur hon brukar känna sig som en hypokondriker (överdriven rädsla för att drabbas eller lida av allvarlig sjukdom). Senaste veckorna har jag känt precis samma sak. Det beror mest på att vi läser om mycket sjukdomar just nu. Några av dem som jag har inbillat mig att jag håller på att få är hjärtinfarkt, stroke, fönstertittarsjuka (syrebrist i benet), diskbråck...
Hmm, kanske jag ska fundera om utbildningen var så hälsosam för mig ändå? ;)
Skämt å sido, jag trivs som fisken i vattnet på utbildningen, även om det är tempo, tempo, tempo..

Och på tal om Henna så bjöd hon mig på farligt goda cupcakes förra lördagen, så goda att det till och med blev ett bak för mig med. Dock inte med morotskakabotten, utan med kladdkakabotten.


Dessa godingar väntar i kylen.

Kommentarer
Postat av: Henna

Jag får nog vika mig i mitt tänk om hypokondriker, du är värre än mig.. hjärtinfarkt, stroke - Hahah! Ja nog är du allt rolig du! ;) Åhå dina kakor ser ju också jättegoda ut, och med kladdkaka, mums! :D

2011-11-28 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0