Min egen lilla bubbla..


Träningsfylld dag i Göteborg


Det var riktigt roligt att vara på konventet i Göteborg. Första klivet in på gymmet och sen var jag som i en annan värld, en av mina favoritvärldar: träningsvärlden. Allt runt omkring släpptes och full koncentration och njutning av träningen. Knappt en tankte på någonting annat. Det var bland de största gymmen jag varit på, i en härlig miljö med många, många männsikor med samma intressen. Inspirerad? Ja. Mer av vissa klasser än av andra. Favoritpassen var atleisk muskelfys med Jari Ketola, och det avslutande passet för dagen: Body Pump. Nu är jag dock tillbaka utanför min lilla härliga ego-bubbla: Träningsvärk, ja: underbart. Tentavecka med stor tenta på fredag: mindre underbart? Det känns som jag precis klev in i en ny bubbla....
Dessutom borde jag sova för länge sen.


Gym-gymmet, eller i alla fall en fjärdedel av det..

Kommentarer
Postat av: Clara&Carros receptblogg

sv: Ja eller hur! Alltid samma visa varje gång! Varför får man inte tycka något är gott utan att alla ska tro att man tror det är nyttigare! Helt galet . Håller med dig helt, väldigt konstigt faktiskt! Tur för oss att vi gillar nötter och verkligen äter det för det är gott!!! :D

2012-03-10 @ 14:31:16
URL: http://ccfoodfunnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0