Senaste dagarna..

.. har det varit fullt upp.

Både i skolan och på gymmet. Speciellt i skolan men det är lärorikt så jag kämpar på.

Senaste tiden, veckorna, har verkligen varit upp och ned. Med- och motgångar lite överallt. Det jag har tvingats göra är att vända motgångarna till något bättre, dra nytta av lärdomar och blicka framåt. Det känns som jag blir bättre på det, men när det är jobbigt är det verkligen jobbigt. Det verkar inte finnas något mellanläge, antingen topp eller dal. Konstigt nog har hela 2011 varit en berg-och-dalbana. Kanske är det meningen att det ska vara så? Om allt alltid var på topp skulle man troligtvis inte uppskatta de där topparna lika mycket. Så, när det går bra; Passa på att njut av stunden. Det ska jag göra!


Onsdagens träning gick upp och ned.
Avslutades med 2 tiimmars härlig fight night!


Helgen avslutades på bästa sätt, gott besked och cupcakes-dejt med brottartjejerna. :D

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så är det väl ofta i livet, uppåt el neråt. Men nog finns det väl oftast ett mellanläge?

//

Birgitta

2011-11-22 @ 11:37:25
Postat av: Linda

Haha joo, men för det mesta är det swing-swing ;p

2011-11-22 @ 12:30:25
Postat av: Linda

Haha jo, men för det mesta är det swing-swing ;p

2011-11-22 @ 12:32:12
Postat av: Linda

Haha jo, men för det mesta är det swing-swing ;p

2011-11-22 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0