Lördagsmix

Igår blev det en härlig förmiddag på gymmet. Började med gympa combo, där mag- & gluteusmusklerna fick sig en rejäl omgång. Efteråt hade jag planerat att köra igenom mitt CX pass. Min härliga kollega hade liknande planer, fast Body Pump, så vi slog ihop det och höll i passen för varandra. Kul! Två glada tjejer, och två trötta kroppar efteråt, men så roligt att köra igenom passen tillsammans. Fler gånger! :D



Idag däremot känner jag av en förkylning i kroppen. Jag har varit omgiven av snörvlande personer under hela hösten så nu kom den också till mig. Eller kan det bero på de tre träningstimmarna i den 16-grader (kyliga?) grupptränmingssalen igår? Eller på grund av en period av stress?

Nåja, jag hoppas att det går över efter en vilodag och att det är över imorgon, då har jag nämligen planerat att vara med på ett boxpass. Jag laddar med C-vitamin i form av blåbär och hallon.


Blåbär, hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0