Höst

Sommaren gick fort.
Nu är det höst och jag är tillbaka i Skåneland. I och för sig är det sommar för mig här. Över 17-18 grader varje dag :-)


I måndags var jag tillbaka på gymmet och på måndag drar skolan igång igen, skönt att komma in i gamla rutiner!


Imorgon är vi ett gäng som åker upp till Stockholm för att spendera hela lördagen i Globen. Det står träning på schemat hela dagen. Dags att byta release på Les Mills passen, vi får då testa alla olika pass med många internationella instruktörer. Dessutom ska vi utbildas på ny release till våra pass. Kul!


Några bilder från sommaren i Gällivare.
Den fina naturen + brottarbilder, både från träning men även en bild som jag hittade i tidningen på våra duktiga tjejer, Sofia & Henna, som var på OS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0