Sommaren är kort..

..det mesta regnar bor...
 
 
Här uppe i norr har det inte varit någon direkt sommar. Jag kan räkna de riktigt fina dagarna på en hand!
Jag tror samhället ständigt ligger under ett regnmoln, så som man ser i tecknade serier när molnen förföljer vissa personer. Idag fick jag i alla fall bildbevis på att min teori kan stämma...
 
 
På väg in undregnmolnet i samhället. Bara några km bakom sken solen.
 
 
Det närmar sig...
 
Lyckos den som befinner sig under "solöppningen"!
 
Där kom regnet.
 
 
 
Det var faktiskt några minuter sol tidigare idag, men då passade jag på att träna inomhus.
Bra tajmning ;) Blev brottning idag igen. Härligt med träningsvärk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0