Norrbottens guld..

... är alla mina guldklimpar här uppe! :)

Det har gått en vecka och det känns som om jag har hunnit med hur mycket som helst.
Det bästa av allt är att jag har fått träffa mina finingar :)


Dåligt med blogguppdatering och dåligt med bilder, men jag delar med mig av det jag har
från ett fåtal av alla återseenden.



Wi-fi på flyget så jag täntke vara häftig och ta en "live-bild" och lägga upp.
Det gick ju sådär...


Fin vy på väg in till samhället. Så klart erbjöd sig brorsan att hämta....
...i utbyte mot en massage!



Fiiiiina systrarna Amanda och Ellinor.
Ellinor har fått dras med mig många dagar, tack för allt och än en gång grattis till antagningen! :D Det var du värd.



Hemmagjort studentkort för att gratta Amanda på studenten.


Ellinor fixade smarrig ostbricka


Fixade fruktsallad hos kusinvitamin


Fotbollskväll hos Linnéa.






Jag har även hunnit träna en del och så någon fika på stan, bland annat med gamla brottarvännerna.
Ni alla betyder så mycket för mig, familj som vänner!






Kommentarer
Postat av: Elli

Fint inlägg! :) Men jag måste tillägga att jag mer än gärna dras med dig mycket mycket mer! :) och TACK för ditt grattis, vännen. Puss! <3

2012-06-15 @ 23:02:26
Postat av: Amandus

Taack så mycket finaste Linda! Och ditt kort ska sparas, så superfint! :)

2012-06-16 @ 02:06:46
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra blogg:) vi måste träna ihop snart som på gamla goda tiden:)

2012-06-16 @ 21:23:10
Postat av: Mia

Vad härligt du verkar ha Linda!!:)

2012-06-17 @ 21:53:34
URL: http://miabrobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0