Annanannanananas

Hur många gånger har man inte funderat över hur man stavar ananas?
Borde det inte vara två n?


Strunt samma, det är den godaste frukten helt klart enligt mig! Och nu när jag går in på sista 1,5 tentaveckan så försöker jag hitta pluggmotivationen även i kylskåpet. Just nu älskar jag fil...


Snabbt och enkelt: blanda ananas, krossad eller i bitar, med lite a-fil. Syrligt och gott! Självklart godast med färsk ananans men jag är inte den som säger nej till ananasen på burk heller.

Testa!


Kommentarer
Postat av: Elli

Såhär tänker jag om dina frukostar: Guuud vad bra när du kommer upp i sommar för då kan jag få dem varenda dag!!! Och självklart står vårt bo till förfogande (jag kommer ju sova på golvet med pissvalp och Pär somnar allt som oftast på soffan ändå, så 180cm tempur kan bli din) ifall du tycker att det är lättare att laga frukosten på plats alltså ;) hehe! Ser alltid så gott ut när du fotar och Pärelli älskar go-frukost!!



Love!

2012-05-23 @ 21:49:53
Postat av: Linda

Hihi, massor med ananas kan vi verkligen äta :-D

Sen brukar vi ju alltid komma på en massa smarrigt :D

2012-05-27 @ 15:41:59
URL: http://lindaifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0