Vad hände?

Var tog tiden vägen?
Alla månader som rusat förbi, och jag har gjort.... Massor!
Skola (framför allt), träning (likaså), gym (jajemen)!

Inte många av dygnets timmar som passerar sysslolösa.
Nu kan jag även med glädje meddela att nedräkningen har börjat, sista året av sjukgymnastutbildningen är påbörjad. Denna termin, då vi ska "knyta ihop" säcken, känns väldigt bra!

Till helgen gör även en av årets höjdpunkter, NIKE-konventet!!
Som vi ska träna, jag och Tove!

Sedan vill jag bara sända en tanke till alla i min närhet (även till dem som är på långt väg-avstånd!). Ni betyder allt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det var på tiden! Förväntar mig massa inlägg om skolan framöver ;)

2013-01-31 @ 19:02:33
Postat av: Linda

Ska försöka Annika :D

2013-02-09 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0